Ett urskojjigt test, så snyggt!

Hej igen vänner en liten snabbis!

Ja, jag hittade en ruskans skojjig grejj, så snyggt, som jag tänkte sysselsätta mig med nu i några minuter!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Kungen är omöjlig att sätta ett bytesvärde på, eftersom denne måste vara i bruk så länge spelet pågår". Ja det är min gamla faktabok om schack - ypperligt intressant är den vill jag lova!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Då stryker jag min brevduva Paloma varsamt på hennes fjäderfulla rygg, så snyggt.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Ja inte ser väl jag så mycket drit och dravel på dumburken men Antikrundan tror jag bestämt att det var - urskojjigt måste jag nästan tillägga att det är!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Pyttsan vad löjligt, halv fyra vet jag att den är!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Paloma kuttrar tryggt och min gungstol knarrar lite granna, men det är så det ska låta!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Alldeles nyss faktiskt, jag tog mig en härlig "prommis" så snyggt med Ingan och hämtade upp hennes väninnor och tog en fika inne i centrum.

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Ja antagligen Paloma.

8. Vad har du på dig?
Skojj att du frågar! Jo idag har jag på mig mycket från YSL (Ynge Sven Larsson), både kalasbyxorna, den rutiga skjortan och koftan faktiskt! Tofflorna hittade jag i UFF-lådan. Urbra!

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nä sånt trams håller jag inte på att minnas.

10. När skrattade du senast?
Jag skrattade nyss när jag läste den ohyggligt töntiga frågan. Innan det skrattade jag åt när Ingan testade en skojjig hatt, ja som vi skrattade åt det!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fotografier, gamla tavlor, en matta, några statyer så snyggt och alla mina diplom. Ja och sen tapeter förståss!

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja jag har börjat se små unga flickor (tror jag) med så blont hår så det nästan är vitt, bajjsbruna ansikten och kritvita läppar. Huva! Nä sånt blir man lite skakis av.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ja det var väl ganska så skojjigt!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Stjärnornas krig tvingade gubbarna mig att titta på - även fast jag hatar sånt strunt-trams!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Om du blev.. jag är ju för tusan redan multimiljonär vill jag lova och jag köper tusan inte ihjäl pengarna för det! Baskemig, urdumt är det!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jovars, en hel del saker har jag nog inte berättat för er. Jag är barnsligt förtjust i att åka tunnelbana. Eftersom att man då kan lyssna på ungdomar när de pratar med varandra. Vissa är ruskigt skojjiga att höra på faktiskt!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle ta bort hat och vårdcentralsköer! Definitivt!

18. Tycker du om att dansa?
Tusan! Om Bestefarsan tycker om att dansa? Bestefarsan älskar att dansa!

19. George Bush?
Böveln!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har redan många barn och jag vette tusan vad de heter. Men skulle jag fått ett litet barn nu hade det nog fått heta Ansgar eller Ulva. Har alltid gillat de namnen!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nä böveln inte. Kanske ett tag, men jag är trött på att vara utomlands hela tiden, har rest jorden runt för böveln!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Varmt välkommen!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De som vill! Urskojj skulle det vara om nån liten krabat gjorde de här skojjiga frågorna!

Kramar

/Bestefarsan



En liten bild från en utflykt så snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0