Söndag på schack-klubben!

Hejsan kära vänner!

Idag var en sådan där alldeles särskild dag, ni vet en sådan där dag då man för första gången tar med sig jäntan sin och visar upp henne för grabbarna. Jo, visst pirrade det allt bra i magen i morse, ja oj vad det pirrade! Som om en hel svärm med fjärilar flaxade runt där inne så snyggt! Men innerst inne i hjärtat så var jag ändå övertygad om att det skulle gå bra - hon är ju en sådan underbar jänta denna Inga-maj Varmträsk.

Jag skickade Paloma till färdtjänsten i förmiddags, och bara någon minut efteråt så var dem där. Himla effektivt måste jag säga! Vi plockade upp Inga-maj på vägen, gentleman som jag är!

Väl på schackklubben gick allt galant! Inga-Maj charmade varenda än, och var dessutom en rackare på schack! Hon slog oss allihopa! Grabbarna var hel-impade - så syggt, och jag såg allt hur avundsjuka de var på mig. Baske mig så bra det kändes !

Jag känner verkligen att det kan bli något mellan mig och Inga-Maj. När vi skilldes åt, så pussade hon mig på munnen! Helsefyr så röd jag vart om kinderna, men jag kände en så bubblande glädje i hela kroppen, att det inte gjorde någonting! Jag är riktigt förtjust i denna vackra mö, och hon verkar sannerligen ha fattat tycke för mig med! Livet är underbart vänner, livet är underbart!

Nej, kära vänner, klockan är snart midnatt. Dags att sova.
Kramar /Bestefarsan



Lika röd om kinderna blev jag, (om inte rödare!), när Inga-Maj kysste mig på kinden, så snyggt. Bilden är förstås från när jag fick det stora seglarpriset i båtklubben, fy tusan vad rörd jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0