Guldtips nr 13

Vänner: Glöm för allt i världen inte Earth-hour ikväll klockan 20.30 till 21-30! Gör ni det inte blir Bestefarsan ruskans besviken på er, ja ruskigt ledsen blir jag!

För er som inte förstår vad jag gaggar betyder Earth-hour "jord-timme" så snyggt. Och det kan ni ju räkna ut med lillfingret att det betyder att man ska släcka ner alla lampor och annan elektricitet i en timma!

Ett litet tips om ni inte gillar mörker kan ni ju tända små stearinljus så snyggt. Själv tar jag ju fram fotogenlampan så snyggt, förståss! Ja jag tror väl att jag och Ingan ska ha det litet mysigt, vill jag lova! Ja Earth-hour är ett ypperligt tillfälle att vara med de man älskar! Eller så ska jag ta och nanna, det är ju ändå så sent på natten!



Gör som Bestefarsan, släck ljusen!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias

man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)

2009-04-19 @ 21:01:00
URL: http://www.gratis5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0