Guldtips nr 11

Som ni läste i förra inlägget spelade jag volleyboll för att straffa mig själv lite sådär - ja jag mådde lite dåligt över denna "sopiga" uppdatering, vill jag lova. Ja och nu tänkte jag ha det som ett litet guldtips, så snyggt. Ja istället för att hålla på att skära i era små handleder, ja som jag vet några av er unga gör när ni är besvärade så har jag en alldeles utomordentlig metod som ersätter detta!

Vad jag har förstått skär man sig för att dämpa den psykiska smärtan så snyggt? Ni får förstått rätta mig om jag skulle vara helt ute och cykla! Det gör ruskans ont att skära sig men att spela volleyboll gör ruskans mycket ondare, vill jag lova!

Så bryt mönstret - gör som Bestefarsan och säg "goddagens" till en värld med fruktansvärd fysisk smärta - men så ruskigt mycket bättre än "skärning", så snyggt! Börja spela volleyboll!

Självklart gör ni detta på egen risk, ja Bestefarsan kan ju inte stå brevi er sida och se så allt går rätt till! Och Bestefarsan uppmanar självklart inte er att göra illa er, nä nä. Spela endast vid ruskans starka behov, inte i onödan eller för skojjs skull - för det är inget att skämta om, eller ha skojj med! Nä det är starka grejjor vill jag lova!


Liten bild från januari - urful är jag ju! Fy så pinsamt!

Kommentarer
Postat av: en som kan volleyboll

jag gillar att ni tagit en bild på en spelare från elverket! de kan behöva lite förstärkning seru, tummen upp på den!! ;)

2010-09-20 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0