Guldtips nr 8

Sjuttsingen vikken urbra teater det var! Ja, i tidigare inlägg berättade jag ju att jag skulle gå på teater så snyggt, "De tre musketörerna" så snyggt och sanna mina ord: Det var den bästa teatern i hela mitt liv!

Den var lite rockig av sig, lite modern och sådär - som Bestefarsan ungefär! De spelade dessutom en av mina absoluta favoritlåtar: High way to hell med AC/DC så snyggt.

Så det får bli ett litet guldtips så snyggt: Gå och se "De tre musketörerna" på statsteatern för böveln, urbra må jag säga att den är!



Urskojjiga musketörer, vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-05 @ 15:42:54
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0