Ett litet inlägg, så snyggt!

Kära vänner!

Förlåt, förlåt, förlåt och baskemig förlåt vänner! Uppdateringen i min lilla blogg så snyggt har varit fördjävlig rent ut sagt. Men så är det när man är kär - man hinner inte med så mycket mer än att tänka och spendera tid med den man är kär i. Jaa, härligt är det väl ändå att vara kär!

Nu undrar ni väl förbaskat vad jag har haft för mig då? Jag har faktiskt inte gjort så mycket speciellt vill jag nog inte lova, så snyggt. I torsdags var det föreningsmöte med "Haralds änglar" (ni vet, motorcykelföreningen som jag är med i så snyggt), urskojj (som vanligt) var det! Jag är verkligen barnsligt förtjust i människorna - och motorcyklarna med förståss! Har ni inte provat att åka det, så gör det idag! Ni kommer inte att ångra er, lita på Bestefarsan - så snyggt!

Igår spenderade jag min tid med mitt käraste gullefjun (nej, det är inte er läsare - även fast jag tycker barnsligt mycket om er också!). Jag pratar om Inga-Maj Varmträsk förståss. Böveln vad skojj det var! Vi firade lite så snyggt, att vi känt varann i 10 dagar! På kvällen gick vi på bio, vi såg förståss på "Pettson och Findus - glömligheter". Jaa den där gubben Pettson är någon jag gillar starkt, nån som jag har varmt om hjärtat så snyggt. Urbra var den, tror Inga-Maj tyckte det också. Det blev lite pussandes i biosalongen också vill jag lova, inte för att skryta eller så men vi var nog de enda som pussades. Guu så gulliga vi var, så snyggt!

Ja och idag har jag inte gjort så mycket mer än att läst mig en god bok. Ni vet boken som Inga-Maj presenterades för oss läslusar (medlemmar i bokklubben "Läslössen") - Jonahs Jonah. Jag har läst 73 sidor, urbra än så länge - en av de bästa böcker jag läst. Inte bättre än "Nilssons Nils" förstås men baskemig nära!

Nä nu vänner ska jag ge mig ut på promenad och sen får jag väl se vad som händer på en dag som i dag, som idag!

Ha det bäst vänner!

/Bestefarsan



Har inga bilder från veckan så det får väl bli en liten bild från i somras då jag träffade ett av mina barnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarn, Silvia. Hon skrattade åt mig, vet inte varför - lustigt barn! Söt var hon i alla fall vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0