Ett äventyr som hette duga!

Hej vänner!

Fy böveln vad ni måste varit oroliga för Bestefarsan, jag har ju inte bloggat på över 24 timmar! Förlåt om jag störde er nattsömn för att ni legat och grubblat på var jag tagit vägen men nu ska jag berätta vad som gav mig förhinder, ni kommer aldrig att tro mig - men baskemig jag berättar ändå!

I söndagskväll när jag låg och nannade, så snyggt, väcktes jag av ett ljussken. Det var ett UFO som landat på min tomt, så snyggt. Fy böveln, jag som aldrig trott på rymdgubbar och ajjliens! Jag gick ut i bara tofflorna för att se vad som stod på. Ur UFO:t steg det ut tre rymdgubbar, tusan vad konstiga dom såg ut! De förde in mig i UFO:t där jag sedan var fast.

Upp i rymden körde dom mig, sen tog de massa tester på mig. De skrattade stormförtjust åt mig, förstod aldrig varför... Sen stängde de in mig i ett rum med en hiskeligt ful rymdgubbe - en hona. Sen skulle jag nog klassa händelsen som en våldtäckt. Hon gjorde barn med mig! Fy böveln vad ruskigt det var. Så fort hon fått mina käraste ägodelar, födde barnen (baskemig så söta dom blev måste jag få säga!) så skicka dom hem mig igen. Resan tog ungefär 24 timmar, igår och idag har jag varit ruskigt omtumlad.

Ruskigt spännande händelse som jag kan berätta om och om igen, vill jag lova! Men det var väldigt läskigt, jag skakade mycket. Hoppas böveln att inte Inga-Maj får reda på vad som hände mellan mig och "rymdgubbe-honan" så snyggt.

Fy, klockan är tusan mycket - måste sova!

Ha det himla bra!

/Bestefarsan



Såna här små rymdungar kryllade det om i skeppet, efter det hemska hände...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0