En ypperlig dag för ett teaterbesök!

Kära vänner, gu vad det pirrar i magen på Bestefarsan idag, det är ju imorgon som jag ska på min dejt - så snyggt med den vackraste jäntan av alla : Inga-Maj Varmträsk!

Ja, jag har försökt stilla mina nerver hela dagen, men det går liksom bara inte. Jag har försökt med allt, vanliljbullar men de påminner om hennes doft, skogspromenad - men det påminner om att jag vill gå på skogspromenader med henne, läsa en bok - men det påminner mig om att vi sågs på Läslössens möte.

Jaja, man ska väl inte klaga, det är ju inte varje dag man går och blir alldeles förälskad heller! Nej, jag njuter så gott jag kan av denna märkvärdiga känsla vill jag lova.

Men ikväll ska jag ändå försöka uppehålla mina tankar en smula. Jag och grabbarna ska nämligen gå på teater! Det var ett riktigt bra tag sedan, och kvällen till ära ska vi gå på Statsteatern och se "De tre musketörerna" av Alexander Dumas, tror jag bestämt. Ja, han var allt en skojjig prick på sin tid. Vi var mycket goda vänner, och vi gillade båda att skratta högt och hjärtligt. Ja, som vi skrattade åt det!

Nej hörrni, baske mig sån träningsvärk jag får i fingrarna av allt bloggande - så snyggt. Nu är det dags att gå ifrån dumburken och börja göra sig fin inför kvällen.

Må så gott!! Kramar Bestefarsan




Från vänster: Bestefarsan, Urkel Svensson, Paul Fredriksson - vi kallar oss för de tre musketörerna så snyggt. Om ni undrar vad det är för nån litet filur bakom oss kan jag berätta för er att det är Östen Gustavsson - den djäkeln. Ingen gillar honom, han är bara en oreda som inte vet hut!

Kommentarer
Postat av: hannah

tack så mycket :)

2009-03-04 @ 18:05:23
URL: http://hannahocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0