Carpe Diem mina vänner!

Kära vänner!


Det var ett tag sedan jag pratade om er med det här med mitt motto - Carpe Diem. Idag tycker jag att det är en bra dag att fräscha upp minnet lite.

Carpe Diem, betyder fånga dagen. Det borde alla människor göra varje dag. Göra sitt yttersta för att få ett sånt urskojjigt liv som möjligt! Det är ingen mening med att skjuta upp saker som man vill göra, för då blir det aldrig av.
Nej mina vänner: inget knussel för sjuttsiken. Carpe Diem är lösningen på alla problem.

Nej baskemig ett sånt kort inlägg, men nu ropar Inga-Maj (<3) (det var ett hjärta, så snyggt!) att maten är klar! Vill inte låta henne vänta: Carpe Diem, ni vet ;) (det är en gubbe som flörtar, lite lik Bestefarsan va?)

Kramar Bestefarsan!



Jag är barnsligt förtjust i den här bilden, därför får den för andra gången publiceras i min lilla blogg så snyggt. Carpe diem vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

härligt, tycker jag!

2009-03-17 @ 20:00:42
URL: http://independents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0