Besök i Jarslevik

Käraste vänner!

Nä nu får jag väl allt ta och ge mig!
Fy satan sicken dålig bloggare jag blivit så snyggt. Jaa jag låg ju nyss i min bädd så snyggt. Gick och la mig ruskans sent ikväll, runt 18! Kan ni förstå vänner? Det är inte likt mig att hitta på sånt otyg! Men sen hade jag ruskans problem med att sova, jag låg och drog mig och förstod att jag glömt något. Jag somnade i omgångar men vaknade flera gånger - tills jag nu kom på vad jag glömt: er kära vänner, er! Jag glömde att blogga innan jag gick och la mig. Ja jag får väl ta mig ett litet volleybollspel imorgon som straff - ja det var längesen, vill jag lova!

Men nu skriver jag vänner! Visst är jag väl duktig va?
Fy så jag pladdrar, nu ska jag berätta om min högst intressanta dag!

Idag tog jag med mig Inga-Maj (Varmträsk) på en konstutställning inne i Jarlsevik. Ja sjuttsingen så långt tid det tog för färdtjänsten att hitta dit, irriterade hann jag bli alltid. Vem vet inte var Jarslevik ligger? Idioter vill jag lova!


Urskojj var det på utställningen i alla fall vill jag lova! Inga-Maj, eller Ingan som jag kallar henne så snyggt ibland, tyckte också det var urskojj. Ja, som vi skrattade åt olika konstverk, jaa skojj var det!

Nä nu vänner har ni fått reda på det, jag måste knoppa! (och baskemig ni med!)

Ta hand om er!

/Bestefarsan



Första bilden på mig och Ingan i bloggen. (Ingan bad mig däremot att inte lägga upp någon bild på henne så jag valde att retuschera lite granna så snyggt. Jag vill ju inte reta upp na' i onödan!)


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotten

Alltså förlåt men på den där bilden ser du ut som nåt skabbigt monster eller nåt. No offense!

2009-03-18 @ 14:27:45
Postat av: Carro

naaaw va söta ni är :)

2009-03-18 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0