Vilken natt!

Kära vänner! Jag ber så hemskt, hemskt, hemskt mycket om er ursäkt för att jag inte skrev igår. Det var nämligen så att jag var så förfärligt "bakiS" som ni unga kallar det - så snyggt!

I fredags kväll gick ju som sagt jag och Hans Brandebergare till Stureplan för att "partaja" så snyggt! Inte för att skryta eller så, men Hans Brandebergare är en riktig partyprisse. Han tog med mig till hans favoritställe som han är löjligt förtjust i : White room. Inte för att skryta eller så, men det var ju mest som en lång kö. Många kom knappt in, men Hans Brandebergare den luraren - Han kom knappt ut!

Haha, som vi skrattade åt det där. VI hade en kanonkul natt. Många unga fina damer ville såklart dansa med Hans Brandebergare, och några även med en så gammal stofil som jag! Och som vi drack, jaa, Hans Brandebergare är barnsligt förtjust i tequila, så det vart kanske några för många för mig, även om Hans Brandebergare tål obegränsade mängder, - den rackarn!

Hursomhelst, jag kom hem löjligt sent, runt 5 på morgonen! Jag som brukar gå upp så dags! Sedan var liksom hela dagen förstörd kan man säga. Jag hade en fördjävlig (ursäckta uttrycket) migrän, så jag låg mest i sängen. Sedan kom Hans Brandeberg den retstickan till gubbe vid lunchtid och frågade hur jag mådde. Som vi skrattade åt det!

Idag mina vänner är det dags att säga farväl till Kåge. Hans begravning äger snart rum, så jag ska åka om bara några minuter. Vi hörs kanske sedan!

Kramar från Bestefarsan



Jag hamnade bara på en enda bild igårkväll. Tyvärr ingen från när vi festade så snyggt (och hårt) utan mer framåt småtimmarna skulle jag kunna tro, ja jag minns inte så mycket från gårkvällen! Hans Brandebergare hamnade inte på någon bild, han hatar att vara med på bild vilket jag inte alls förstår eftersom han är en förbannat stilig gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0