Otäcka nyheter

Hej vänner! Nu är jag tillbaka, ni måste ha varit väldigt oroliga - ni har väl förstås undrat var jag tagit vägen och jag kan säga er att nyårsafton inte var den besta i mitt liv...

Jag och Kåge kom till Lettland i söndags, i måndags handlade vi diverse saker till nyårsafton, på tisdagen var vi på spa och på onsdagen var det nyårsafton. Det började otroligt bra. Vi var pigga och glada, drack och skålade på hotellrummet med.. några unga tjejer. När vi sedan skulle "dra vidare", som ni unga kallar det så snyggt, hände det något riktigt otäckt. Jag minns inte så bra.. hade druckit en drink eller två för mycket. Jag snubblade i den 98 steg långa trappan och rullade hela vägen ner.


Jag svimmade och vaknade nästa morgon på sjukhuset i Lettland. Det var bedrövligt, jag missade tolvslaget, brudarna - jag missade nyårsafton! Jag hade brytit benet och eftersom vi skulle åka hem till Sverige några timmar senare fick jag lämna sjukhuset med kryckor. Kåge hjälpte mig och vi packade ihop våra grejor och ringde färdtjänsten.


Här hemma har jag haft riktigt tråkigt! 2009 har inte varit bra alls, jag har suttit här med min brutna ben och inte haft något att göra. Men snart läker det nog. Benet ska då inte få hindra mig från att 2009 ska bli det beste år i hela mitt liv!

Ta hand om varandra!

/Bestefarsan


Utanför Lettlands sjukhus, Kåge tog en bild.. här får ni även se min nyårsutstyrsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0