Nej jag har inte glömt...

Hej igen vänner!

Ni trodde väl på allvar inte att jag hade gått och blivit senil!? Klart jag kommer ihåg att lägga upp ett fredagsklipp också! Idag tog jag nämligen en lång promenad i det härliga vintervädret. Jag stannade vid en hästhage och jag, som älskar djur och hästar, blev alldeles varm i kroppen och tänkte att jag skulle filma mig med de vackra och ståtliga djuren. Men jag har aldrig ridit i hela mitt liv, den första gången får väl bli snarast! Men ni kanske tycker som jag: häst är bäst på macka - bestehest.



Jag stod med kryckorna som jag så snyggt stapplar fram med och presenterar de vackra djuren.


Ni skall veta kära vänner, att jag tycker om er!

/Bestefarsan

Kommentarer
Postat av: annonym

fy fan vad ful du är gubb jävel. gammla gubbar ska fan inte blogga, du äcklar mig verkligen. jag har inte kunat ätit eller ens gått utanför för husett på flera dagar, är rädd att möta dig och ditt fula ansikte. fittgubbe!!!!!!!! lägg ner bloggjäveln!!!

2009-01-09 @ 19:27:56
Postat av: anonym nummer två

hallå anonym! vad elak du är!

hörru, bestefarsan, inte för att vara elak eller så, men duu,, var har du gjort av ditt fina gråa hår?

2009-01-09 @ 22:09:02
Postat av: Anonym nummer tre

Hallå eller!

Börjat bli lite schitzofren angående din dialekt? Förut var det göteborska/linköpingska och nu danska...?

haahha

2009-01-10 @ 12:09:34
URL: http://amunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0