Nacka Forum

Hej kära vänner!


Idag när jag gick upp, runt halv tre på morgonen, så kände jag mig lite sugen på shopping - som jag kallar det så snyggt.
Min vän Kåge har länge pratat sig varm om Nacka Forum, så jag tänkte att det kanske var stället jag skulle åka till idag.


Jag skickade helt enkelt Paloma (min brevduva) till FärdiZ som jag kallar färdtjänsten - så snyggt. Ungefär tjugo minuter senare stod de på min uppfart: tänk vad smidigt det fungerar med brevduvor nuförtiden!


Vi åkte alltså till Nacka Forum, och resten är historia - så att säga.


Till min ofantliga ilska så fann jag att Köpcentrumet inte var handikappanpassat! Eftersom jag fortfarande är en rullis så är jag beroende av att det finns hissar och liknande. Det gjorde det inte. Eller jo: men de var ju för bövelen urfunktion!!
Så jag fick till min stora förbannelse bara rulla omkring på gatuplan där allt som fanns var en modeboutiqe -som jag kallar det så snyggt, för damer. Inget ont om damaffärer, det var ju faktiskt jag som grunda den - inte för att skryta eller så.
Men denna dagen ville jag ju köpa kläder till mig. Jag blev så arg och ledsen, och framförallt besviken. Kåge ska få för att han lurade dit mig!


Jaja, kära vänner, vissa dagar måste man få vara arg. Men ta hand om er nu!

Kramar Bestefarsan


Ojusste: dagens bekännelse: jag har haft mustasch. Ja dåså vet ni det.
God natt! Klockan är 16.12 och jag ska nog gå och lägga mig för natten.




Jag sitter och ser sur ut i Nacka Forum med min trogna duva Paloma. Notera mina nya propra hörlurar som jag hittade så snyggt i kontainern utanför Nacka Forum. Jag lyssnar på AC/DC förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0