Hemfard

Godkvall karaste vanner!

Idag mar jag lite battre. Igar grat jag hela tiden, men nu har jag torkat tararna och blivit mer positivt installd. Jag tror faktiskt inte att KG skulle velat att jag skulle gratit for hans skull. Visst sorja ar en sak men att grata loser inga problem! Det var bast att det slutade som det gjorde, da kan jag minnas honom som han var nar han var som galnast och inte som nagon gronsak. Man har ju hort om manniskor som legat i gronsakstillstand i sadar 25-30 ar nagonting sa snyggt, det ar nog inte fullt sa trevligt.

I sorgens tider tankte jag att jag skulle hitta pa nagot kul, sa jag akte till Australiens hogsta berg Mt. Kosciuszko, dar vantade en helikopter som jag hoppade bungy jump ifrån. Det var rysligt roligt och det botade absolut sorgen.

Snart kommer den australienska fardtjansten for att kora mig till flygplatsen. I ca 24 timmar ska jag nu sitta pa ett flygplan hem till ljuvliga Sverige. KG:s kropp ska nog ocksa med, det ar ju begravning pa sondag i Sverige - men jag vet inte sa sakert hur det blir med den saken.

Har kommer lite tips pa vad du kan gora om du har trakigt nar du aker flygplan:

  1. Bekanta dig med personen som sitter bredvid dig, eller varfor inte hela raden?
  2. Ha forberett en uppstallning av rubiks kuber - ruskigt roligt!
  3. Spela schack med dig sjalv!
  4. Skriv alla vykort sa du hinner njuta av semestern utan att behova tanka pa det!
  5. Bestall skojjiga saker fran tax-free, vissa saker ar hur skojjiga som helst!
  6. Drick nagra fler vinglas an du borde.
  7. Skojja med flygplansresenarerna och sag att du tanker kapa planet, hur skojjigt som helst!

Hoppas jag hjalpte er som ska aka flygplan snart. Nu ar fardtjansten har!

Vi ses i Sverige, skot om er!

/Bestefarsan




Bungy jump fran helikoptern, visst ser det skojjigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0