Halsning fran Australien

God formiddag kara vanner!

Rapport fran Australien kommer har sa snyggt. Klockan ar drygt 10 pa morgonen och har akt flygplan i ett helt dygn. Idag har jag inte gjort ett jota, har mest suttit inne pa hotellet och sant darnt. Men dagen har ju faktiskt bara borjat. Sicken tur att de har en dumburk med internet pa hotellet - da kan jag ju faktiskt blogga har i fran Australien, ja varlden har ju blivit sa hogteknologisk och framfor allt: mindre! Sanna mina ord.

Jo, idag ska jag ga till sjukhuset dar KG befinner sig. Det ska bli trevligt med ett aterseende, men som ni vet kara vanner: han har hamnat i gronsakstillstandet. Det ar ju aldrig kul nar sant hander, tro mig!

Na, nu ska jag ta och satta pa mig finskjortan, man vill val vara fin nar man traffar sin gamle kamrat - aven fast jag inte tror han kommer se mig, men det kvittar!

Hoppsan, holl pa att glomma... Dagens bekannelse: Jag har plastikopererat mig en gang, ja en gang i fjol om jag minns det ratt. Jag hade nagon 200-ars kris och var da barnsligt fortjust i mitt utseende men ville att det skulle bli lite slatare = farre rynkor. Och ja, jag sag resultat.. i nagra veckor. Sen var jag nojd med det jag hade.

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige mina karaste underbaringar!

/Bestefarsan



Jag star pa hotellets balkong sa snyggt. Jovars, man bor val mitt i staden antar jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad innebär egentligen grönsakstillståndet?

2009-01-18 @ 10:57:42
Postat av: Bestefarsan

Jo du lille van, det ska jag ta och beratta for dig. Gronsakstillstandet innebar att man inte kan rora sig ur flacken. Man ligger bara pa sjukhus med massor av maskiner som hjalper en att leva. Gronsakstillstandet kan man hamna i nar man, t.e.x. som KG gjorde: hoppade bungy jump utan lina.

2009-01-19 @ 17:52:16
URL: http://bestefarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0