En nattsuddares memoarer

God midnatt kära vänner!

Böveln vad trött jag är, även fast jag bara har tagit det lugnt ikväll tillsammans med Holger Thorsson. Vi tittade på dumburken hela kvällen: bl.a. Let's Dance, så snyggt! Ur-spännande! Ja, inte för att skryta eller så men jag var ju med och skapade handlingen till programmet så snyggt, men tjaa: det finns inte så mycket mer att säga om den saken.

På denna dag (morgon-eftermiddagen) har jag och Holger Thorsson planerat det sista till mitt otroliga födelsedagsfirande. Jag har otroligt höga förväntningar - tror att det kommer bli ruskigt skojj! Det är många som skickat svar och sagt att de tänker komma! Hans Brandebergare och #%"&!" (som jag kallar de alternativa svordomarna så snyggt) Dagny kommer. Hade nästan hoppats att de inte kunde, nästan! Nä vad taskig jag känner mig nu... Ska sluta upp och tråka mig, även fast Hans Brandebergare håller på med dåligheter ska jag nog ha humöret uppe så snyggt. Jag fyller ju baskemig år imorgon!

Planeringen för imorgon kväll är nu helt klar! Urskojj ska det bli, jag spricker nästan - så skojj ska det bli! Tyvärr kära läsare, finns det ingen möjlighet att alla ni får följa med på mitt kalas så snyggt. Jag hade hemskt gärna velat det men lokalen vi ska vara i tar bara in ett max antal människor och det är redan några över gränsen. Hoppas ni inte blir alltför ledsna och besvikna. Vi kanske syns på --------- efter drop-in kalaset? Anledningen till varför jag skriver --------- och inte nattklubbens namn är främst att om jag nu skriver den kommer ju jag och mina kompanjoner aldrig få plats! Inte för att skryta eller så men jag är ju en väldigt hedrad och omtyckt gubbe - klart alla vill vara på samma hippa "inneställe" som Bestefarsan! Efter mitt firande skriver jag såklart vart vi var och festade, ni behöver ige vara bange!

Huuh vilken nattsuddare jag gått och blitt, måste ta och nanna nu! Midnatt är den, spöktimmen som jag kallar det så snyggt och fredagen den 13:e är slut - huvaligen sicken tur att man föddes en dag efter då!

Ta hand om er och ha en god natt sömn!

/Bestefarsan



Hittade en skojjig bild från min tid som lokförare, och vilken lokförare jag var alltså! (Inte för att skryta eller så!)

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

jag blev inte sååå imponerad (hehehe) för jag har inte sett filmen!! jag e bannad från allt vad skräckfilmer av mina vänner för att jag inte blir rädd och sitter och fäller dumma kommentarer hela tiden... hahahah

sov gott

2009-02-14 @ 00:10:15
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0