Sömnproblem

Godkväll (natt) kära vänner!

Jag vet, jag vet : det är ruskigt sent, men jag kan inte sova! Jag gick och la mig för flera timmar sedan men har bara legat
och dragit mig. Har helt enkelt för mycket tankar i huvudet, mest om Hans Brandebergare som "dissade" mig så snyggt - både igår och idag! Dessutom har jag en djädra massa rackabajsar-energi att göra av med. Vanligtvis på fredagar vid den här tiden står jag ju och dansar på borden, dock inte denna kväll : och det har både sina för- och nackdelar, så snyggt...

Jag har i alla fall spelat lite guitar hero ikväll så snyggt, ja inte för att skryta eller så men det var faktiskt jag som skrev in till ett antal sådana här televionsspelskonsulter (som det heter så snyggt) och bad dom göra ett spel där man kunde spela, ja egentligen akustisk, gitarr! Och swish-pam-bom - guitar hero kom! Ur-kul tycker jag att det är, och duktig är jag också, snabb i fingrarna som man är! Favvoritlåten är Für Elise, den har jag ju komponerat själv, så snyggt!
Nu ska jag ta och försöka nassa igen, men innan ni, mina solstrålar, går till bädden ska ni ta och kika på mitt fredagsklipp - ja det var ju ett tag sen och jag vet ju hur barnsligt förtjusta ni är i de klippen : så här har ni ett! Visst är det underbart!?

Godnatt mina änglar!

/Bestefarsan



Jag är hemskt ledsen för vinkeln på videklippet men jag kan tyvärr inte tricksa till det, jag är nämligen fullkomligt oteknisk! Ni får väl lägga er ner på sniskan, böja huvudet, vrida skärmen eller helt enkelt titta som det är : helt omöjligt är det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0