Möte med Haralds änglar

Kära vänner!

Idag har varit den bästa dagen på mycket länge! Jag har ju varit så för bövulen förbannad på Hans Brandebergare ända sedan han övergav mig på toppen av Kebnekaise. Jag har undrat om jag kommer att träffa en sån kamrat igen. Men mina vänner, idag har jag inte bara träffat 1 ny vän, utan 20 nya vänner! Det var nämligen möte med Haralds änglar idag, ni vet motorcykelklubben som jag nyligen gått med i. Det är riktigt trevliga gossar med i den klubben - vill jag lova.

Mötet inleddes med att själva chefen för gruppen höll ett välkomsttal till oss nya "änglar" - så snyggt! Vi blev så hemst välkomnade att jag blev helt tårögd: Det är så här vänskap känns! Dessutom behöver jag inte vara rädd för att någon av "änglarna" överger mig för nån liten flickvän, alla harn nämligen skrivit på ett kontrakt där man lovar "broes before hoes" - så snyggt. Det innebär att vännerna går före små förälskelser- så snyggt!

När jag kom hem ifrån mötet så började jag med något verkligt spännande, jag fyller nämligen 302 år på lördag, och jag har planerat en riktig höjdarfest vill jag lova! Jag fyller ju ironiskt nog år på allahjärtansdag, vilket är en utmärkt dag att ha partaj på!

Nej nu ska jag gå ut på en härlig vinterprommenad.
Tag hand om er nu!
Kramar /Bestefarsan



Det är vi som är Haralds änglar - men allesammans kom inte med vilket förargar mig en smula! Ser ni er gamle Bestefarsa där någonstans i mitten?

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Kan tänka mig det att bestefar en gång varit världsmästare på handstands! =) Härligt gäng by the way ;)! Och man är aldrig för gammal.. Händerna i marken och ställ fötterna på händerna. Wolá

Skämt åsido.. Dock lite allvar i kommentaren. Man är bara så gammal som man känner sig, har jag hört.

Ha det fint. Och hoppas du får en kanonfödelsedag!

2009-02-13 @ 01:29:17
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Bestefarsan

Tack!

2009-02-14 @ 00:24:50
URL: http://bestefarsan.blogg.se/
Postat av: Eve

Grattis :D

2009-02-14 @ 12:11:05
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0