Läslössen

Hejsan mina vänner!

Idag har jag gjort något otroligt skojjigt! Jag har nämligen gått med i en ny bokklubb som heter läslössen - så snyggt!
Vi träffas varje månad och fikar och disskuterar böcker. Själv hade jag med mig en förbannat bra bok som heter Nilssons Nils och tipsade om.  Den handlar om en pojke som flyttar ut till landet till sin far. Jag tror att många tyckte att den lät oerhört intressant.


Jag med några av medlemmarna, urskojj att träffa nya, trevliga människor! Särskilt det andra könet också...

Jag fick själv fina tips, bland annat av en jänta som rekommenderade mig att läsa en bok som heter Twilight. Den ska tydligen vara oerhört trevlig, så den ska jag snart hugga in i, så snyggt!

Idag, innan läslöss-mötet så var jag och Hans Brandebergare på ett badhus och simmade lite. Det är så härligt att simma sådär på morgonkvisten. Hans Brandebergare är såklart en riktig hejjare på att simma, och han krålade - så snyggt - i en ruskig fart fram och tillbaka i bassängen. Själv håller jag mig till klassiskt bröstsim, eller ja, det är det ända jag behärskar.


Ser ni att det är Bestefarsan som simmar så snyggt?


Nej nu, nu ska jag allt ta och stretcha lite, om en stund kommer nämligen Hans Brandebergare och ska ta med mig till volleybollhallen. Jag är inte speciellt "taggad" som ni unga säger så snyggt, men jag ville inte "dissa" Hans Brandebergare.

Tag nu hand om er! Kramar Bestefarsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0