Kärt återseende

Kära vänner och medborgare!

Nu har Hans Brandebergare satt sin sista potatis! Idag skickade han sin brevduva för att ställa in våran träff - ja vi skulle nämligen gå på City Gross och fynda lite - rackarns billigt är det just så snyggt! Kan ni gissa vad han gjorde istället!? Han träffade sin djäkla Dagny Frimansson - de har tydligen gått och blivit betuttade i varandra. Umgås gör dom varenda dag, aldrig har Hans Brandebergare tid med mig längre! Vi har baskemig inte setts på två dar! Men imorgon blir det andra bullar, då ska vi nämligen till Kaknästornet, ja det är superskojj nu såhär när snön fallit på och sådär.

Idag har jag istället träffat någon som jag inte träffat på mycket länge! Mats-Ole, vi åkte på kryssning tillsammans i december förra året - ja det var skojj! Vi träffades idag på förmiddagen och åt lunch på ett fint hak, som jag kallar det så snyggt. Och vem träffar vi inte där om inte självaste Magnus Uggla..? Ja, trevlig var han, men jag kan inte riktigt säga att jag är barnsligt förtjust i hans musik.. nä då skulle jag ju ljuga så snyggt! Efteråt gick vi alla hem till Mats-Ole och spelade ett antal partin fia, så snyggt. Skojjigt värre!

Ikväll ska jag bara ta det lungt och sova, ja det skulle nog vara tänkt att jag och Hans Brandebergare skulle gå ut och dansa och festa loss lite men eftersom han ska vara med den där djäkla Dagny blir det väl inte av. Attans bananer!

Ta det lungt ikväll, men ha det för guds skull kul: tänk inte på mig!

/Bestefarsan


Fr. vänster: Bestefarsan i egen hög person, Magnus Uggla och Mats-Ole!
Ja, Mats-Ole har hakat på min trend med peruker och idag valde han en lockig - precis som Magnus Ugglas hår! Ja, vilket sammanträffande och som vi skrattade åt det!


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha! Vilken fin blogg ;D

2009-02-06 @ 20:36:22
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: Bestefarsan

Tack så hemskt mycket! Det värmer i mitt gamla hjärta!

2009-02-07 @ 02:06:09
URL: http://bestefarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0