En förfärlig hemkomst-överraskning

Hej kära vänner!

Det var ruskigt längesedan vill jag lova, som jag har längtat efter er!

Men jag har haft det himla gött i Bulgarien jag med! Underbart väder, manchesterbackar för hela slanten, trevliga människor och dessutom har Bulgarien ett riktigt skojjigt nattliv! Ja, inte för att skryta eller så men jag har haft det underbart vill jag lova, hoppas ni har haft det minst lika bra!

Jag träffade på massor av människor som jag tog kontakt med och nu är vi brevvänner allesammans, ruskigt trevligt vill jag lova! Man kan träffa nya vänner överallt: på after-skin, i liften, liftkön, toalettkön, grannstugan - överallt! Det är inte så svårt, men kom ihåg vänner något av det största guldtipsen är att man ska vara en vän för att få vänner! Tänk på det!

Nu kanske ni undrar varför jag valde den rubriken som jag har när allt varit så ruskans bra? Nu ska Bestefarsan lösa ut alla krångliga trådar och berätta för er! Jo, för det första var mitt flygplan 10 minuter försenat, fy sjutton! Flygplanet luktade ruskigt illa, vet ni hur dött, blött djur luktar? Ja då vet ni vilken stank jag kände i några timmar! Färdtjänsten hade tydligen varit med om någon krock av nått slag så den var också försenad - en halvtimme!! Baskemig vad sur jag blev!

Men detta är bara småting så snyggt! När jag kommer hem till min lilla lya så snyggt får jag se till min förskräckelse att det har varit inbrott hos mig! Det har kommit tjyvar till mitt hus och tagit en del saker, inte alla och inte särskilt många saker, men väldigt fina saker! Men en sak som retar mig förbaskat är att de lät bli och ta den hiskeligt fula vasen som jag fick av den djäkla Dagny. Jag kommer aldrig bli av med den, fy tusan vad jobbigt!

En sak som jag blev redigt förbannad att de tog, det var en släktklenod.. en staty i form av ett rådjur som står på en apa i ett cirkustält, så snyggt. Den kan man absolut inte ersätta för vilka pengar i världen som helst! Jag tyckte så mycket om den vill jag lova, och nu är den borta. Jäkla tjyvar!

Nä nu ska jag ta och skriva en polisanmälan så snyggt.

Ta hand om er vänner!

/Bestefarsan


Här kommer ett urval av bilderna från Bulgarien, skojj va?

Bildextra! Bildextra! Bildextra! Bildextra! Bildextra! Bildextra!


Jag i backen så snyggt!


Att Bestefarsan kan telemarka och ha sig, det visste ni inte va?


Jag och en av många fina jäntvänner!


Jag hoppar så snyggt!


Afterski, ser ni gamle Bestefarsan nånn stans?

Det var ena skojjiga bilder va? Har många fler, men det är ett himla stojj att få in dom på bloggen så snyggt så ni får nöja er med dessa!


Kommentarer
Postat av: Anna Lilith

fan vad hurtig du är.

2009-03-02 @ 12:23:20
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0