Bestefarsan onykter

Kära vänner!

Förlåt vänner att det inte blev något fredagsklipp, hade så mycket att stå i inför kalaset ni vet. Tur att jag har Holger Thorsson säger jag bara!

I alla fall: här kommer ett litet söndagsklipp så snyggt. Ja, ni har nog länge gått och gnolat på hur Bestefarsan egentligen ser ut och beter sig i onyktert tillstånd? Ja, jag har ju skrivit i en hel del inlägg om mina skojjiga partajanden - här får ni se ett klipp när jag är onykter! Det är ganska dålig kvalité och ganska gammalt är det också. Kommer inte ihåg var och när det var, det enda jag kommer ihåg är att jag hade hisnande huvudvärk dagen efter!

Men oroa er inte för mig, ha det skojj!

/Bestefarsan


Kommentarer
Postat av: odanna

Det var ett mycket trevligt söndagsklipp du hade Bestefarsan!!

2009-02-15 @ 20:11:40
Postat av: Millao [ e r u a n n o n ]

SV: Tack tack! :)



Är det mask eller målning på bilderna?

2009-02-15 @ 22:57:03
URL: http://millao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0