VÄNNER! GOD JUL FÖR SJUTTON!


Hörrni! Nu vare ett rackans bra tag sedan jag skrev sist så snyggt!
Jag förstår att ni har saknat mig, och baske mig- jag har saknat mig själv också! Jaa, sanna mina ord. Men det är itne lätt att hinna allt här i livet vänner, ni vet, jag har nästan fått strunta i er, precis som Hans Branderbergare- DEN BOVEN!- struntade i mig för den där attans dagny. Usch, usch och fy. Så jag ber så hemst hemskt förfärligt mycket om ursäkt om jag har sårat er vänner. Men jag har ju varit ute på ett "secret mission" så snyggt! Japp, jag har varit ute på ett hemligt uppdrag. Och eftersom det är hemligt får jag inte säga vad det är, även om jag förstår att ni spricker av nyfikenhet! Men jag lovar vänner, en dag, en dag, då kommer jag avslöja mig !

Men! Varför skriver jag idag då, dagen före doppare dagen! ? Joo, ni förstår: Jag ville bara hälsa er alla därute i stugorna en riktigt varm, härlig och röd julafton med mycket matfett och kalle anka på tv! (Ja den dära annan anka eller vad sjutton hon heter tycker jag inte alls om. Hu! Hon på minner om Dagny.. usch!)

Från mig Bestefarsan, till er alla, önskar jag en RIKTIGT FRÖJDSAM JUL!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello Sweetie



:)

2010-05-20 @ 12:34:43
URL: http://HelloNicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0