Lettland nästa!

Goddag kära vänner! Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon, jag och Kåge kommer ju inte sova särskilt mycket de senaste dagarna.. hehe. Jag vaknade vid 7! Det är nog den senaste tiden jag gått upp. Jag tassade upp från min mjuka säng och gick till köket där jag beredde min frukost.

Efter frukosten har jag bara packat, packat och packat. Det är så svårt att veta vad man ska ha med sig. För er som inte vet vad jag packar till är det till Lettland. Jag och Kåge ska fara dit och vara där i några dagar nu, vi ska även fira ett hejdundrades nyår där - det ska bli himla roligt!

Ska man ha med sig den rutiga finskjortan, den med raketer och fyrverkerier på eller ska man ta med sig den guldglittriga med en tillhörande hatt? Det är så svårt! Jag gick över till grannpojken (Olle - jag välsignar den pojken!) som fick vara lite av ett smakråd och nu är packningen äntligen klar. Om jag ångrar mig är det bara att köpa någon fin nyårsskjorta där nere!

Klockan 15 kommer färdtjänsten.. jag är väldigt spänd! Det ska bli så roligt, jag och Kåge "taggar" - som ni ungdomar kallar det så snyggt.

Ha ett par himla sköna dagar nu kära vänner. Hoppas ni får en lika rolig nyårsafton som jag och så träffas vi igen år 2009!

/Bestefarsan


Jag och Olle packar så snyggt, ursäkta röran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0