Dagens utstyrsel

Hej kära vänner! Efter att ha kikat på de mer ungdomliga bloggarna har jag uppfattat att det här med att visa vad man har haft på sig för kläder är populärt. Så idag tänkte jag visa vad jag hade på mig och sedan skriva vad jag har köpt mina kläder era nyfikenheter.


Huvudbonad från Nils Hantverkarbo
Blå finskjorta från Karlssons skrädderi
Skön fodrad väst  från UFF-lådan (där kan man fynda till tusen!)
Mörkblå chinos från Dress old
Ring från Guldfynd (missförstå inte: jag är singel)



Idag ville jag även testa något nytt: skägg! Därför köpte jag en skäggbit i en skämtbutik och limmade fast det, tyvärr använde jag superlim och det är lite svårt att få bort det, men men kära vänner: oroa er inte i onödan för mig, jag får nog bort det!

Ett inlägg om vad jag gjorde under dagen kommer snart dyka upp - oroa er inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0